OKAZJA - Rebel.pl Adrenalina




Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy momentalnie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach! W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci: Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi obfite BUUM!":D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową. Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Bezapelacyjnie nie jest fanem balsamów do suchej skóry. Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu. Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków. I ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty uzyskujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń, a także za najwięcej strzałów kończących żywota. Podczas swej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je wiązać, można też wykonać dwa razy tę samą: ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków, podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 przeróżne giwery), uzupełnienie amunicji, albo przypasowanie karty umiejętności, atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji aniżeli zdrowa jednostka. Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły w pełni jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry w pełni wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach). Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz inicjuje łowy. Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie mocną ilość razy. Podliczamy punkty zgromadzone za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę! Adrenalina to soczysta, intensywna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja pomiędzy graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Bogactwo i zróżnicowanie uzbrojenia, a także dwustronna plansza mnóstwo godzin ekscytującej zabawy! Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu! videorecenzja na kanale Regały Marcińskie

Wiek od: 12
Min. Czas gry: 60
Max. Czas gry: 60
Min. Ilość graczy: 3
Max. Liczba graczy: 5

Podobne produkty