OKAZJA - Alchemicy: Królewski Golem




Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swych laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe,na dodatek pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, pozostały napisane przeze mnie!Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema! W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia: Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję skonsolidować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb. Powiększenie pokaźny Ruch sprawi, iż każda runda będzie inna, bo zawsze na polach kolejności pojawią się świeże nagrody (i nowe koszty!). Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań. Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii. Kapitał Początkowy i pokaźny Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy nowoczesnych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania. Wszystkie cztery zwiększenia można jednoczyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią. Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?

Wiek od: 14
Min. Czas gry: 120
Max. Czas gry: 120
Min. Ilość graczy: 2
Max. Liczba graczy: 4

Podobne produkty