OKAZJA - Mamy szpiega! 2 - marki Rebel.pl




Kontynuacja nieszablonowej gry imprezowej! "Gadatliwość zatapia statki" - ta metafora celnie obrazuje, jak niezwykle w szpiegowskim świecie znaczna jest dyskrecja. Tajnego agenta może zdradzić wszystko - gest, składnik ubioru, czy jedno, z pozoru nic nie zasadnicze słowo...

Czy jesteście w stanie odkryć, kto spomiędzy Was jest szpiegiem? Czy jako tajniacy będziecie w stanie optymalnie długo ukrywać swoją tożsamość i poznać sekrety infiltrowanej grupy? Przekonajcie się sami!

Oto Mamy Szpiega! 2 - kontynuacja bestsellerowej gry towarzyskiej, w której liczy się spryt, blef i prędkie kojarzenie faktów. Druga odsłona to aż 20 w całości nowych lokacji, w których odbywać się będą pojedynki między szpiegami, a agentami kontrwywiadu.

Tym razem będziecie mieli okazję odwiedzić winnicę, udać się na koncert rockowy albo jazzowy, udacie się także na wycieczkę autobusem, a niewykluczone, iż i w więzieniu znajdzie się zadanie dla tajniaków!

Mamy Szpiega! 2 proponuje rozgrywkę w jeszcze pokaźniejszym gronie, niż miało to miejsce w pierwszej części gry: tym razem w zabawie może uczestniczyć nawet 12 osób!. Rzecz jasna, przy tak sporym gronie, samotny szpieg miałby ciężkie zadanie, żeby ukryć swoją prawdziwą tożsamość...

dlatego w każdym zestawie kart lokacji znajdują się 2 karty szpiega. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy ustalić, ilu szpiegów będzie brało udział w grze - jeden albo dwóch. Na czym to polega? Jeśli w grze bierze udział 6 lub mniej osób, sugerowana liczba szpiegów to 1.

Powyżej 9 osób zaleca się grę z 2 szpiegami. Oczywiście ostateczna decyzja o liczbie szpiegów zależy od graczy. Należy jednak pamiętać, iż w rozgrywce 12-osobowej zawsze bierze udział 2 szpiegów. Zadaniem szpiega (bądź szpiegów) będzie dowiedzieć się, w jakiej lokacji toczy się bieżąca runda, natomiast misją pozostałych graczy będzie domyślenie się, który spomiędzy graczy jest szpiegiem.

Aby tego dokonać, gracze będą wzajemnie zadawać sobie pytania. Forma i treść pytań, jak i odpowiedzi, są dowolne, należy jednak pamiętać, żeby jak najlepiej skonsolidować je do swej roli. Jako agenci kontrwywiadu konieczne jest udzielanie takich odpowiedzi, które z jednej strony pokażą naszą wiedzę co do aktualnej lokacji,równocześnie nie zdradzą za dużo szpiegom.

Z kolei szpieg będzie starał się udzielać ogólnikowych odpowiedzi, natomiast jego pytania będą miały na celu wyciągnąć z innych graczy jak najwięcej informacji. Szpiedzy wygrywają, gdy uda im się ukryć tożsamość do końca rundy, przerzucić podejrzenia na agenta kontrwywiadu, bądź także gdy uda im się odkryć bieżącą lokację.

Z kolei gracze niebędący szpiegami wygrywają, gdy w trakcie rundy albo na jej koniec uda się poprawnie wyznaczyć co najmniej jednego szpiega, albo gdy szpieg nieopatrznie wyjawi swoją tożsamość błędnie odgadując miejsce, w którym znajduje się grupa.

W zależności od tego, kto i w jaki sposób wygrał rundę, gracze otrzymują punkty. Zwycięzcą zostaje gracz, który po ustalonej liczbie rund posiada najwięcej punktów. Spostrzegawczość, koncentracja, kojarzenie faktów oraz spryt - podczas rozgrywki będziecie potrzebować tych wszystkich cech.

Miejcie się na baczności - szpiedzy są wśród Was! Zawartość pudełka: 240 kart 20 woreczków strunowych instrukcja


Podobne produkty