OKAZJA - Mamy szpiega! 2 marki Rebel.pl




"Gadatliwość zatapia statki" - ta metafora celnie obrazuje, jak szczególnie w szpiegowskim świecie istotna jest dyskrecja. Tajnego agenta może zdradzić wszystko - gest, składnik ubioru, czy jedno, z pozoru nic nie stanowcze słowo... Czy jesteście w stanie odkryć, kto spośród Was jest szpiegiem? Czy jako tajniacy będziecie w stanie optymalnie długo ukrywać swoją tożsamość i poznać sekrety infiltrowanej grupy? Przekonajcie się sami! Oto Mamy Szpiega! 2 - kontynuacja bestsellerowej gry towarzyskiej, w której liczy się spryt, blef i szybkie kojarzenie faktów. Druga odsłona to aż 20 w pełni nowych lokacji, w których odbywać się będą pojedynki pomiędzy szpiegami, a agentami kontrwywiadu. Tym razem będziecie mieli okazję odwiedzić winnicę, udać się na koncert rockowy albo jazzowy, udacie się także na wycieczkę autobusem, a niewykluczone, że i w więzieniu znajdzie się zadanie dla tajniaków! Mamy Szpiega! 2 oferuje rozgrywkę w jeszcze pokaźniejszym gronie, niżeli miało to miejsce w pierwszej części gry: tym razem w zabawie może uczestniczyć nawet 12 osób!. Rzecz jasna, przy tak znacznym gronie, samotny szpieg miałby ciężkie zadanie, by ukryć swoją prawdziwą tożsamość... Dlatego w każdym zestawie kart lokacji znajdują się 2 karty szpiega. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy ustalić, ilu szpiegów będzie brało udział w grze - jeden albo dwóch. Na czym to polega? Jeśli w grze bierze udział 6 albo mniej osób, polecana ilość szpiegów to 1. Powyżej 9 osób zaleca się grę z 2 szpiegami. Oczywiście ostateczna decyzja o liczbie szpiegów zależy od graczy. Należy jednak pamiętać, że w rozgrywce 12-osobowej zawsze bierze udział 2 szpiegów. Zadaniem szpiega (bądź szpiegów) będzie dowiedzieć się, w jakiej lokacji toczy się bieżąca runda, natomiast misją pozostałych graczy będzie domyślenie się, który spośród graczy jest szpiegiem. Żeby tego dokonać, gracze będą wzajemnie zadawać sobie pytania. Forma i treść pytań, jak i odpowiedzi, są dowolne, należy jednak pamiętać, aby jak najlepiej skonsolidować je do swojej roli. Jako agenci kontrwywiadu niezbędne jest udzielanie takich odpowiedzi, które z jednej strony pokażą naszą wiedzę co do aktualnej lokacji,równocześnie nie zdradzą za dużo szpiegom. Z kolei szpieg będzie starał się udzielać ogólnikowych odpowiedzi, natomiast jego pytania będą miały na celu wyciągnąć z innych graczy jak najwięcej informacji. Szpiedzy wygrywają, gdy uda im się ukryć tożsamość do końca rundy, przerzucić podejrzenia na agenta kontrwywiadu, bądź także gdy uda im się odkryć bieżącą lokację. Z kolei gracze niebędący szpiegami wygrywają, gdy podczas rundy albo na jej koniec uda się poprawnie wyznaczyć co najmniej jednego szpiega, albo gdy szpieg nieopatrznie wyjawi swoją tożsamość błędnie odgadując miejsce, w którym znajduje się grupa. W zależności od tego, kto i w jaki sposób wygrał rundę, gracze dostają punkty. Zwycięzcą zostaje gracz, który po ustalonej liczbie rund posiada najwięcej punktów. Spostrzegawczość, koncentracja, kojarzenie faktów, a także spryt - podczas rozgrywki będziecie potrzebować tych wszystkich cech. Miejcie się na baczności - szpiedzy są wśród Was!

Min. Czas gry: 10
Max. Czas gry: 10
Min. Ilość graczy: 3
Max. Liczba graczy: 12

Podobne produkty