OKAZJA - Mamy szpiega! (Spyfall), AM_5901549927511




Mamy szpiega (Spyfall)

WESOŁA I ORYGINALNA GRA W SZUKANIE SZPIEGA
Gra zapewniająca dobrą zabawę na spotkaniach towarzyskich.

Wiek: od 12 lat
liczba graczy: 3-8
Czas gry:ok. 15 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Alexandr Ushan
Ilustrator: Sergey Dulin, Uildrim
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
„Gadatliwość zatapia statki" - to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, eksponująca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza. Agenta może zdradzić wszystko - nowiutkie zszywki spinające dokument, zamówienie trzech szklanek whisky przy użyciu nie tych trzech palców, czy choćby jedno źle wykorzystane słowo.
W grze "Mamy szpiega!" będziecie mogli się o tym przekonać, wcielając się zarówno w szpiega, który próbuje nie zostać zdemaskowany, jak i w ścigających go agentów kontrwywiadu.
Rozgrywka składa się z kilku niedługich rund. W trakcie każdej rundy gracze losowo uzyskują karty z prezentacją miejsca, w którym się obecnie znajdują... Wszyscy, poza jednym, który otrzyma kartę Szpiega! Przykład: Gracze mogą wylosować kartę "Zoo", a w zestawie kart jedna karta nie będzie miała ilustracji zoo, tylko ilustrację Szpiega.
Jego zadaniem będzie dowiedzieć się w jakiej lokacji toczy się bieżąca runda, a zadaniem pozostałych graczy - agentów - domyślenie się, który spomiędzy graczy jest szpiegiem. Aby tego dokonać gracze będą wzajemnie zadawać sobie pytania.
- Kiedy ostatnio byłeś w tym miejscu?
- Jak miałem 5 lat.
- Co najszczególniej Ci się tam podobało? (podchwytliwe pytanie, odpowiedź "żyrafy i lwy" jest zbyt oczywista, szpieg może łatwo się domyślić, że chodzi o zoo)
- dużo rzeczy,najmocniej czas wspólnie spędzony z rodziną. (ogólnikowa odpowiedź, która jednak pasuje do miejsca, lecz może jest na tyle ogólna, że odpowiadający jest szpiegiem?)
Agenci próbują zdemaskować szpiega, ten zaś ze wszystkich sił stara się pozostać nieodkryty, tak długo, jak z padających dookoła pytań i odpowiedzi nie wydedukuje, w jakim miejscu wszyscy się znajdują. Wygra, gdy pozostanie nieodkryty do końca rundy albo gdy adekwatnie odgadnie lokację. Agenci zwyciężą, gdy uda im się zdemaskować szpiega, co robią przez głosowanie. Lecz biada im, jeśli wskażą innego Agenta - wtedy w dodatku zwycięży Szpieg.
Należy bardzo uważać, bo zbyt szczegółowe pytania, podobnie jak zbyt detalowe odpowiedzi, mogą naprowadzić szpiega na trop rozwiązania. Jednak odpowiadając zdawkowo albo półsłówkami wystawiamy się na celownik innych Agentów, na co Szpieg zaciera ręce. Dwuznaczne odpowiedzi pomagają zmylić Szpiega - może utwierdzony w trafności swych domysłów pomyli zoo z parkiem?
Spostrzegawczość, koncentracja, nonszalancja i spryt - w trakcie rozgrywki będziecie potrzebować tych wszelkich cech. Miejcie się na baczności! Szpieg nigdy nie śpi!

Zawartość pudełka:
240 kart (30 kompletów po 8 kart) • 30 woreczków strunowych • instrukcja

rozmiary opakowania: 205 x 205 x 47 mm

Do kart (240 szt.) można dokupić pasujące koszulki:
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game" - opak. 100 szt.
Rebel 64x89 mm "Classic Card Game Premium" - niesprężyste, opak. 100 szt.
Mayday standard Card Game Size - opak. 100 szt.
Mayday standard Card Game Size Ultra-Fit / Perfect Fit - opak. 100 szt.
Mayday Premium Card Game Size - sztywne, opak. 50 szt.
FFG kanon Card Game - nieelastyczne, opak. 50 szt.


Podobne produkty