OKAZJA - Neuroshima konwój (druga edycja) marki Portal




Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie sprzętów niszczy wszystko na swojej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem mocnych sprzętów Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do sprzętów (m.in. Moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzantów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha poprzez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także gromadzi 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP), a także sporo kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować realnie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga obszernej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go obecnie stać, obfituje w sporo zwrotów akcji i jak z reguły w przypadku gier z Portalu w wyśmienity sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

ilość graczy: 2 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 - 40 minut
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: Ignacy Trzewiczek
Pasujące koszulki: standard ccg (70 szt.)
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:

  • Talia 35 kart Posterunku
  • Talia 35 kart Molocha
  • 5 planszetek miast
  • Żetony
  • Instrukcja

Podobne produkty